fredag, november 18, 2011





Å så härligt med en dag hemma! Hann ett och annat även om jag tagit det rätt lugnt.
Dorado såg inte ut som om han ville göra något men ponnyerna var intresserade så vi lekte lite och så småningom släntrade D över. Han var väldigt duktig, tom galopperade några språng med zon ett dvs huvudet i rörelseriktningen på diagonalen. Jättebra gjort utan rädsla  som det verkade för mig. Vet inte vad som gjorde att han inte kom direkt men oron smög sig på, man är som man är med vissa saker. Hårdare underlag nu så det är lite test på han vänster fram tänker jag. Han galopperar såå sakta och med framdelen högt så jag tror i och för sig inte att det blir så stor påfrestning. Lite lite härlig hästsvettdoft idag, det händer inte ofta. Pälsen har tätnat liksom mörkret :)
Fotade sånt som gör tillvaron trevligare i november, apelsiner på små träd till exempel. Nu yoga..

1 kommentar:

Jenny sa...

Vilket underbart hus ni har... Längtar tills jag också får ett hästhem!!