fredag, november 04, 2011


Har inlett helgen med ett yogapass för höfterna. Där sitter det fast minsann men nu eller aldrig ska jag hänga i med det här och kanske få det att lossna till slut. Kanske att Dorado kan röra sig med ryttare om ryttaren kan röra på höfterna. Vi får se..

Annars ska jag ha en trevlig avslappnad helg tänker jag.. så städat som på bilden är det inte nu, det var förra helgen. Köket har sett ut så här sen -90  kom jag på, otroligt vad tiden går. Till och med gardinerna är samma och tyget var inte nytt då heller så inte är det konstigt att de håller på att falla i bitar. Här i huset gör vi inte om saker så ofta inte ;)

Kanske, kanske ska jag städa lite i morgon eller så inte, det kommer ett hölass så jag behöver städa i höboden i första hand. Nu finns det spån hemma och snart hö och kanske lite halm till veckan. Nu behöver jag bara försöka komma till skott med att bestämma med en hovslagare i tid. Gruvar mig lite, vill egentligen ogärna ändra på någonting, behöver jobba med den saken..

2 kommentarer:

Frida sa...

Ditt kök är fantastiskt fint, det har en fin och ombonad känsla.

Marion Princic sa...

jætte mysigt har du det!! vill också ha det så! och alltid fina blommor på bordet.