torsdag, november 24, 2011


Har fått lust att pynta vårt hus, helst massor av dekorationer. Brukar inte vara så mycket för det men något har hänt, säkert min energiska kollega som inspirerat mig igen. Har heller inte så mycket ideer om hur det ska gå till så jag satt och slog på bilder på nätet. Oj oj vad folk pyntar! Såg massor av fina bilder. Om vädret blir skapligt i helgen ska jag ut och samla ris, kottar och annat och sen härmas lite. Frukt och nötter, lite kulor och vackra band sen så borde det ordna sig.

2 kommentarer:

Marion Princic sa...

väntar med spänning på bilder

Ingela sa...

mina stalltomtar samlar på sig kastanjer från det jättelika kastanjeträdet utanför stallet, och gör julpynt och ljusbrickor med. Hur fint som helst

hittade en blogg med några bilde rhär:

http://picknickkorgen.blogspot.com/2010/10/pyssel-med-kastanjer-och-hostlov.html