lördag, november 19, 2011


Nyss hemkommen från en heldag med ARVs heldag på Björkbacke gård. Ewa-Kristin Pettersson höll i dagen. Härlig stark personlighet, man kan inte annat än bli imponerad. Imponerad även av ekipagen, många fantastiska hästar och duktiga ryttare. Så mycket energi! Har lärt mig så mycket att hjärnan känns lite övermätt, mycket att tugga på ett tag. Har ju tid på mig eftersom jag inte rider ännu ;)

Min lilla kamera klarar inte ljuset i ridhus men sätter in en bild av en av mina favorithästar  som var med idag även om kvaliten inte är den bästa. Blanca heter hon och Angelica matten. Angelica håller på med longreining för Piet Bakker så i alla fall till våren hoppas jag kunna lära mig mer av henne. Ewa-Kristin talade om vikten av drömmar idag och en av mina drömmar är att Gossen och jag ska utveckla vår longreining till  harmoni och en och annan krumelur också :)
 

2 kommentarer:

Angelica sa...

Men fingumman! Åh!
Jag känner mig fortfarande lite överväldigad av Ewa faktiskt!

Elisabeth sa...

Ja Ewas starka personlighet är överväldigande härlig!