måndag, november 14, 2011


Hurra hurra för mig idag, jag har blivit ett år äldre!! Läste en fin artikel i DN igår som skrivits av en ung person som tagit sig igenom en cancerbehandling. Hon skrev att man har anledning att fira ännu ett år och inte gnälla över att man blir äldre. Man har fått ännu ett år här på jorden. Tar det till mig med hull och hår, idag ska jag fira.

B var i Österrike i veckan så nu har jag norra Europas finaste hovkrats. Inhandlad på ridskolan i Wien. Trodde att jag redan hade den finaste en smidd sak köpt här i Sverige men denna vinner. Kanske ska jag börja samla :)

11 kommentarer:

Maria sa...

Stort grattis på födelsedagen.
Hoppas att du får en underbar dag!
Och wow vilken fin hovkrats!
KRAM!
Maria

Nypan sa...

Meeeeeeeeeennn..
O inget sa du i går heller :(

Jättegrattis till dig från mig o Lilleman.

Massor av kramar

Marion Princic sa...

Hurra Hurra Hurra till dig! vilken bra inlägg,visst ska man glädja sig över varje år man få även om det är lätt att glömma.
Wien....awwww.....och vilken fin fin hufkratser.

Anna Hovskägg sa...

Grattis!
& vilken underbar hovkrats & tjusiga liljor i bakgrunden!

Helt klart ett samlarobjekt ;)

uh sa...

Grattis!!! :-))) Ha en mycket trevlig kväll!

Elisabeth sa...

Tack allesammans, riktigt trevligt att fylla år :)

annica sa...

Grattis!!!

Rosa sa...

Grattis!

Ulrika sa...

Goda grattis och tider till dig:)

Anita sa...

I elfte timmens femtionioende minut - Grattis Elisabeth!!

Elisabeth sa...

Tack ni också :)