lördag, oktober 16, 2010

Ser bra ut med pojken idag. Inga tecken till skav av bootsen heller. Stoppade en bit "sidentyg" modell oäkta emellan ballarna och gaiten. Verkar fungera. Ska inhandla lite äkta siden, det lär fungera ännu bättre kan man tänka. I alla fall när jag tänker på mina siden kalsonger :)
Han känner sig nog helt okey som det verkar, erbjuder mig diverse konster när jag kommer. Tror mycket riktigt att godiset ska komma fram då.


Bilderna före och efter, dock inte i den ordning man skulle vilja. Hus är inte bara att ha, inte hästar heller .  Bron hade ruttnat och tryckts ner av all snö i fjol.  Själv känner jag mig lite rutten jag också men det är bara förkylning så jag borde skämmas att klaga men det gör jag ändå ;)

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Förstubron blir blir fin, även om det i förstone känns behov av kvid.

Upp och ner och om igen, samma sväng,fast lite annorlunda gång till annan.

Det är väl det som är att leva.

Antar jag.

Elisabeth sa...

Den blir säkert fin, hästen frisk och min förkylning väck och jag tacksammare än någonsin :)