fredag, oktober 29, 2010




Dagens utfärd blev äventyrligare än väntat. Dorado och jag hamnade på en bilverkstad innan veterinärklinken. Ett däck blev platt. Två gånger lastade jag in och av honom där finkan stod som på bilden. I verkstan fanns bilar och maskiner som lät, trångt var det också.

På senare tid har jag funderat en del kring meningen med att hålla på med den här hästträningen, vad ska det tjäna till typ ;) Idag fick vi användning för alltihop. Han är mycket dyr idag min prins.

Martin Ondrasek i farten med gipsningen. Nu har jag fått med mig gipsutrustning hem så nästa gång ska matten gipsa själv. Tala om att man får lov att lära sig en hel del när man håller på med dessa djur.

Kan tipsa om att PH vet är en utomordentligt trevlig klinik att besöka. Kan ju vara en tröst i eländet som fört en dit. Rekommenderas varmt.

5 kommentarer:

Frida sa...

Tur att det gick bra till slut, härligt att det funkade så bra med lastningen när det verkligen gäller!

Välbekant namn och vet. du varit hos, var också där för många år sedan.

Ann-Louise sa...

Oj vilken fin blogg! Och vilken superfin HÄST!!!!!

Hälsningar
Ann-Louise

Ingela sa...

Milda matilda....
ja sicken dyrg(r)ips

Elisabeth sa...

Tack Ann-Louise! Din egen blogg går inte av för hackor. (Lustigt uttryck som kom för mig) Vilka fantastiska hästar du har! Jag ska fördjupa mig mer i den så fort jag hinner.

Jennie sa...

Vacker häst :)