söndag, april 19, 2009

Vargen kommer!

Vart tog den vägen?

8 kommentarer:

Ulrika sa...

De två små, på bilden längst ner, ser nästan ut som sådana där dubbla figurer på ett spelkort. Ponny Dam eller Ponny Knekt :)

Elisabeth sa...

Hihi jag tänkte också på gamla tiders kämpar.Baken mot staketet och vapnen framåt sida vid sida. Storasysters öron tyder på att hon är beredd för strid :)

Eva Östman sa...

Härlig liten bild-serie -
Skickligt fångat!

(Säg nu inte "Ingen konst med sådant motiv"... :-) för jag tror i alla fall på en rejäl konstnärlg ådra i samtliga harströmmare.)

Elisabeth sa...

Då är jag tyst och säger Tackar Tackar :)

åsa sa...

Ser ut som om en av dessa rumpor skulle passa in mellan Kikki och Tubbe (om du kollar på sista filmen på FB) =))

Elisabeth sa...

Till er är deras rumpor till salu, resten också :)

Unknown sa...

vilka gobitar, de lär ju leva länge till så när jag får en gård nån gång om 10 år (och kan ha lite mer hästar och verksamhet ;o) så är de välkomna till mig också ;o)
Du kan väl ha kvar dem tills dess hihi ;o)

Elisabeth sa...

Man vet aldrig, det blir ju svårare att lämna bort dem ju längre de går här och skrotar men de borde arbeta ;)
Till dig skulle de gärna få komma :)