torsdag, april 23, 2009

"Personal filmer" en sådan skulle man ha. Mina självgjorda filmer blir som de blir. Det mesta hamnar utanför bild och lååångt ifrån eftersom kameran ska skyddas för ponnyer ;)

Det jag ville visa med denna lilla rätt ointressanta snutt (särskilt när man först sätter in Linas bravader ;) är att GG tänker mer själv i alla fall i skritten. Jag höjer handen mest för att repet ska gå över tunnorna.

Intressant var att känna att när jag försökte rida samma tunnor Freestyle så tänkte han inte alls. Kände plötsligt inte alls igen mönstret..

Själv tror jag att han blir lite introvert när jag sätter mig på honom ;) (Sadeln verkar ju gå bra nu.) Eller så förväntar han sig att jag ska leda varje steg ;) Vad det är knepigt att läsa sin häst.

Ska gå kurs för Erica Furberg i maj så att jag får hjälp med läsningen.

Det här var igår nu ska jag ut och prova tunnor med 45" linan.

4 kommentarer:

Blenda Elby sa...

Fint!

Blenda Elby sa...

Ska du inåt jämtland på Erika kurs månne?

Elisabeth sa...

Ja tänkte det :)

Blenda Elby sa...

Då ses vi nog live då =D


(Fick lösenordet "cowmen"!