måndag, april 06, 2009


En stor lycka vederfors mig nyss :) Slog på Hundmannen och där var både han och Parelli ! Helt otroligt , trodde att detta program skulle sändas mycket senare här i Sverige.

Hoppa att någon spelade in så de som ej har kanalen kan få se senare..

Fick B att titta också. Han tyckte att Pat inte såg så frisk ut, hoppas det inte stämmer. Kanske var han bara inte TV sminkad ;) eller så var det i jämförelse med Hundmannens vita leende och brunbrända ansikte..I love Pat i alla fall :)

7 kommentarer:

Lina sa...

Fan vad coolt det måste jag ta och kolla upp!! =))

Ulrika sa...

Jag håller med B om att Pat inte ser frisk ut. Fast jag inte tycker om att säga att människor ser dåliga ut, så kan jag inte låta bli att skriva (och risken för att mr Parelli lär sig svenska mitt i alltihopa får väl ses som minimal, även om han skulle besöka din trevliga blogg)att han ser ut som om han inte har lika bra hand med sin hälsa som sina hästar. Jag blandar att titta på mina gamla VHS och de senaste Savvy DVD:erna (som Eva så vänligt lånat mig) och det är stor skillnad på hans utseende, som jag spontant tänker att det kan inte förklaras med viktökningen. För rundare om magen har han ju blivit:) Och hans hästanläggningar har blivit grandiosare:D

Men Pat är säkert en envis rackare och blir äldre än Sally i inlägget innnan, bara genom att fokusera sig på det. =D

Nypan sa...

Hej på dig!

Rosa ringde och sa åt mig att spela in programmet och vem kan säga emot henne. :-)

Finns inspelat hos mig nu.

Kram
\Anette

Elisabeth sa...

Så bra , jag ringde till Rosa som var och hjälpte Maria som jag fattade. Första gången jag verkligen saknade att jag inte kan spela in, då är det tur att vi har dig :)

Elisabeth sa...

Tack för tipset U :) ska själv focusera på att bli i alla fall 94. Läste för länge sedan om en kvinnlig hästpersonlighet i USA som föll av hästen och tvärdog i den åldern. Inget tokigt slut om man fått rida tills dess kanske :)

Katarina sa...

Då förstår jag varför du inte svarade - hade läst dina inlägg på bloggen om programmet och när jag såg att det var på Hundmannen ikväll så ringde jag dig! Men du svarade inte ;-) och då tänkte jag, antingen så vet hon det och sitter fastklistrad framför tv:n eller så är hon inte hemma och då var det ju ändå inget att göra. Kul att det var det första alternativet.

Jag tycker de liksom "var söta" ihop - två passionerade glada pojkar liksom ;-)

Elisabeth sa...

Precis så kände jag också , som två pojkar :) Både konkurrenter och ivriga att berömma varandra.

Tack för att du försökte ringa mig!!!