söndag, januari 27, 2008


Tack vare de här har jag nu städat nedervåningen och till och med bakat en blåbärspaj. Glömde bort att man ska ha lite potatismjöl med bären så den ser lite blöt ut men säkert god. Solen skiner ute men jag ska ändå ta med mig dammsugaren en våning upp. Med Level 1 på högsta volym så ska jag i alla fall börja röja. Tänkte kanske sälja paketet men vill se det en gång till först.
Efter förmiddagsfikat ska jag valla ponnyer igen. Det som är bra med att fotografera samtidigt är att jag släpper tankarna på att jag sitter till häst. Kroppen får tillfälle att följa med i rörelserna på egen hand medans min hjärna är inriktad på annat. Kanske ger det mig en bättre sits med tiden. Jag har sadel än så länge , möjligen provar jag barbacka igen men då får det komma mer snö först =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var väldigt var det var svårt att sklija sig från level 1 =))))

Elisabeth sa...

Där var du rätt på som vanligt. Jag är ju långsam med det mesta och ser nåt nytt varje gång jag tittar =) Men snart..