onsdag, januari 09, 2008


Det går trögt med bloggandet. Snöblandat regn ute och mörker. Jag är i alla fall tacksam att det inte är ishalka här ute. Det blir som ett tunt vitt lager som gör att jag törs ha hästarna i hela hagen . Håller ihop tre fingrar för att det ska bli ett par minusgrader i natt.
Är tvungen att ha täcke på Zapatera. Hennes Rambotäcke är från början av 90talet men håller fortfarande stånd mot blötan.
Lillasyster och Storasyster liknar varandra allt mer. I mörkret ser jag snart ingen skillnad. Lika runda om magen båda två. Det har varit för halt för att jag ska våga rida i hagen och ut efter vägarna vågar jag mig inte med ponny på släp heller. Kanske är det bättre imorgon.Det är oroligt när de inte får nån ordentlig motion. Försöker dra ner på maten lite men de är som dammsugare.
Tittar i brevlådan med en viss iver, den nya SavvyclubsDVDn ska väl anlända snart kan man tänka.

Inga kommentarer: