onsdag, januari 23, 2008




April 7, 2007

Stahr and Louise Thompson
Top Ten at the inaugural Scottsdale McDowell Mountain 25 mile Endurance Race
Stahr and Louise



Saturday April 7, 2007, Stahr with owner Louise Thompson up, ride to a ninth place finish in the inaugural McDowell Mountain 25 mile endurance race held in Scottsdale Arizona. Stahr is a 12 year old Arab/Mustang mare with incredible natural talent. Stahr and Louise (70 years young) have seven top ten L/D finishes this year already and were the 2006 Southwest Region Senior L/D mileage champions.

Congratulations Stahr and Louise on your top ten finish!


Nu utvecklas det boots över delar av världen. De här verkar intressanta.. Jag vill ha gröna =) en hel hop Distansryttare har fått pröva över långa distanser. Deras hästar hade kommit ur skorna strax före. Jag valde ett av ekipagen , kolla åldern på damen så förstår ni varför. Bra förebild för oss i "Artrosgänget"

4 kommentarer:

Maria & Håkan sa...

Hej!

Hoppas att ni har det bra där nere i Sundsvall. Här är det vinter på riktigt nu. Kallt, men skönt att slippa den nedrans halkan.
Men oj vad man längtar efter vår, värme och dagsljus.
Jag undrar... är det ok om vi länkar till din blogg ifrån våran?

Ha det bra!
/Maria, Skellefteå

Elisabeth sa...

Här är det den halaste vintern på 35 år tydligen men annars är det bra. Ni får såklart länka, det är en ära.. Fast trycket ökar så jag kan ju snart få bloggkramp kanske =) I så fall får ni ta bort mig E

Anonym sa...

Åh dom ser ju väldigt nätta ut! How interesting ;-)

Elisabeth sa...

Håller med dig , hoppas de snart dyker upp i Sverige..