onsdag, juli 11, 2012


Det regnar idag igen.. den här bilden från Marijke de Jong kom väl på rätt dag ;) Jag ska men så mycket energi har jag inte, vi människor är nog allt lite beroende av solen för att vara på topp. I alla fall jag.

Igår hade vi som sagt en trevlig longreiningträning jag och gossen i regnet. Allt var frid och fröjd tills jag serverade en godis täckt av en bit vit plast. Hade väl plockat upp biten den från marken i städiver och missade att se den när jag stoppade handen i fickan och tog upp lobsen. Dorado höll på att svimma, det var tur att ingen stod bakom när han flög bakåt. Det tog en bra stund innan han accepterade mig igen. Den hästen kan svepas in i en presenning men en plastbit en gånger en cm höll på att döda honom trodde han. Hästar upphör aldrig att överraska ;)

Inga kommentarer: