söndag, juli 01, 2012


Då var tjugonde gången avklarad och under Rosas överinseende. Fick flera bra tips för fortsatt träning. Nu kan nog Dorado räknas som omstartad igen :)  Tycker att det känns som om han tar hand om mig nu, rör sig lugnt och försiktigt så att den där damen på ryggen ska hålla sig lugn..Mer än nöjd med dagen. Visserligen en del broms men gossen är inte så besvärad.

Stockholmbesöket har åkt tillbaka och B är fortfarande borta. Får väl börja tänka efter vad jag bör göra nu när det blir vardag. Ska ringa och kolla hur det går med transporten, om det går..
Fick ingen besiktningstid på Volvon förrän den 18e men ska väl ta och ordna med försäkring. Det där små praktiska sakerna har inte gått på räls men det är som om jag inte bryr mig så länge det går bra med hästen. Man har det där hästviruset lika starkt som någonsin :)

Nu gick det inte att sätta in bild igen så jag köpte mer lagringutrymme. Hoppas att fungerar som det ska. Kan ta en 24 timmar tydligen. Det gjorde det inte..

3 kommentarer:

Marion Princic sa...

lagringsutrymme? på bloggen altså? hmmm...kanske det är därför jag inte kan lägga in filmer längre... fin bild förresten, som vanligt ;), vilka mjuka ögonen guldpojken har! helt kär!

Elisabeth sa...

När jag försökte sätta in en bild kom det upp ett textmeddelande om att jag hade förbrukat mitt gratisutrymme. Har hållit på ett tag med bloggen så det kan jag förstå.

Memme sa...

Vilken fin häst!!!