torsdag, juni 28, 2012

Viktigt meddelande ! Rosa är hemma från Peru :)  Det ska bi så spännande att höra hur hon haft det.

Dagens träningspass var alldeles underbart. Jag har en tid sett mig rida klöverlövet i galopp ( i tanken) och idag försökte vi. Det gick så bra som att rida en gunghäst. Misstänker att "vanliga" ryttare tycker att det går i snigeltakt men det gillar jag härligt, härligt, härligt! Tog bara halva varv eftersom det var första gången och jag trodde knappt att det var sant att det gick så bra.. En annan har inte så bråttom precis och det passar nog gossen ganska bra.

Var till Anita idag och åkte därifrån med växtplant så i morgon blir det plantering. Sommaren är bra fantastisk även om temperaturen är en aning låg. Hade hatt med öronlappar idag, pensionärsvarning men skönt :)

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Åh, jag är också nyfiken på Rosas resa!

Så härligt att du är så bra på häst att ni kan galoppa i harmoni.

:)

Elisabeth sa...

Ja vi får hoppas att hon skriver på bloggen. Skulle vilja att hon hade ett föredrag o samlingslokal som förr i världen :)

Att galoppa hade jag nästan räknat bort så det är en bonus utan like just nu.

Sofie sa...

Låter härligt :-) slog and right beats fast and wrong