tisdag, juni 19, 2012

Känns konstigt att inte blogga som vanligt. Ska ordna det här med utrymmet idag. Kommer inte ihåg vad jag gör från dag till dag utan bloggen och då känns det som om dagarna bara rinner förbi ;) Lustigt med vanor. Önskar bara att jag får till en vana att träna min egen kropp också. Fast önska duger inte förstås, det behövs en plan. Får fundera på det.

Red trettonde gången igår. Lugnt och trevligt och lite koll på åttan i trav kändes det som. Galoppen som en gunghäst, utan energi men det väntar vi med. Har börjat rida med sticken också och det är bra, hindrar mig från att använda tyglarna för mycket.

Båda fåren klippta och alla hästars hovar skapliga. Ordning och reda i hagen :)

3 kommentarer:

Nypan sa...

Jag fick upp samma sak jag, men det var bara en bild som den klagade på.
Det vara en panoramabild o jag vet inte om den var för stor.
Resten av bilderna fungerar iaf utan att betala något. :D

Ulrika sa...

Är det blogger / google som krånglar. Jag har fått mejl som jag inte har orkat läsa som jag tror handlar om något sådant. Örk.

Elisabeth sa...

Google säger att jag använt mitt gratisutrymme på 1G och det är ju mycket möjligt för det är en del år jag hållit på nu. Ska betala 25 kr i månaden ungefär och det kan det vara värt men har skickat efter ett kort till mitt extrakonto för att betala på nätet. Tänkte vänta på det eftersom detta blir återkommande.. Bra att ha när man beställer annat också.