söndag, september 25, 2011


Tänk vad solen kan göra skillnad. Känns som livet återvänder. Lekte en liten stund med Dorado, det gick inte så bra men vi är i gång. Höstpysslade en stund också, tog bort lite växter och sånt. Luktärtorna doftar intensivt, mycket glädje med dem i år. Hoppas på fina kvällar i veckan och att krafterna räcker till mer än jobbet.






“Some of the biggest challenges in relationships come from the fact that most people enter a relationship in order to get something: they're trying to find someone who's going to make them feel good. In reality, the only way a relationship will last is if you see your relationship as a place that you go to give, and not a place that you go to take.” ~Anthony Robbins
Gäller för relationen med hästar också kan jag tänka.

6 kommentarer:

Blenda Elby sa...

Vilket bra citat!

Ulrika sa...

Sol här med! Känns som en fest för själen.

Jenny sa...

Åhh vad bra! Lånar det fina citatet!! :)

uh sa...

Tack för blommorna, sååå vackert :-) Ha en bra vecka! :-)

Semlan sa...

Å vilka fina blommor! Är de frön man sätter på våren? Eller hur funkar de? Sånna där skulle jag vilja ha i trädgården :) Har en massa ställen jag skulle kunna tänka mig å ha sånna där fina blommor på :)

Elisabeth sa...

Luktärtorna satte jag inomhus i slutet av maj. Säsongen här uppe kan ju vara lite kort så det känns bättre att driva upp plant och sätta ut. De är inte bara vackra utan doftar sagolikt så jag hoppas att de går lika bra nästa år.