söndag, september 18, 2011


Släpade mig iväg på AR träffen och det var tur det. Rosa var där och gav mig en underkur så nu har det vänt, energin kommer tillbaka, halleluja!  :)

Jag tycker om att se hur fint de behandlar sina hästar akademikerna i den här föreningen. Inte mycket ego hos ryttarna och hästar som frustar avslappnat och som man tar hänsyn till.

En liten tur i till Grönängen när jag ändå var i faggorna. Trevligt som vanligt. Ett glatt hästgäng på tur stannade till och fikade. En del har det bra som bor intill leden och har Grönängen som utflyktsmål.

Anitas sociala hönor lockar mig :)

3 kommentarer:

Monika sa...

dunderkur???? låter spännande :-)

annica sa...

Tror bestämt att jag också behöver lite ny energi, låter spännande den där kuren :)

Anna Hovskägg sa...

Jag tycker det är underbart att ha hästvänner som peppar, hjälper till, lånar ut böcker & utrustning. Ge & ta & dela med dej. Det finns inom ridkonstkretsar & det är underbart! Avundsjuka, vad är det? ;)