torsdag, juni 16, 2011


Total eclipse of the moon, vad det låter bra på engelska.. är det nån gammal sångtext som skvalpar där bakom allt annat.. Mycket krafter i omlopp nu men jag sov gott i natt :)

För mitt minne så verkade jag Lillasysters framhovar i går kväll. Hipp hipp hurra det gick bra med min rygg och handled. Hon har blivit så snäll den lilla, känner snart inte igen henne varken till utseende eller sätt. Har kanske kommit över tonårsperioden nu :)

Tränade Dorado en stund också. Fortsätter med Longreining. Snart kommer väl ParelliDVDn. Behöver inspiration. Det är ju egentligen bara att plocka fram någon gammal skiva men det sitter långt inne till att göra det.

4 kommentarer:

Tina sa...

Jaha, var det därför jag vaknade klarvaken prick klockan 4 efter en konstig och ovanligt tydlig dröm.... Månen påverkar oftast min sömn.

Lycka till med Dorado!
Vänligen,
Tina

Ulrika sa...

Visst är det märkligt att det kan vara så segt att ta fram gamla DVD:er. Men så får man fram dem och hittar ibland exakt den man behöver och fastnar helt.

Marion Princic sa...

bonnie tylor sjungar väl total eclipse of the heart. kul att det gå så bra med lilla syster :)

Frida sa...

Spännande att det finns fler som känner av månen. Jag sov också förvånansvärt bra inatt men tidigare nätter har det varit lite si och så.

Kul med hästarna Elisabeth!