fredag, juni 26, 2009


Till helgen är det Lögdödagen och Hästrally i Nordanstig. Känner en viss lust att åka på något av dem.
Lite synd att jag inte hade digitalkamera när vi var med där Eva och jag. Finns ju en del på den officiella filmen som de gav ut men vad jag vet kan man väl inte bearbeta det för att få in en snutt här.. eller vad säger du A som är duktig på datorer.

Även nu när jag har kamera kan det bli lite dåligt filmat, laddar ibland för att filma och glömmer att slå på kameran när jag väl börjar greja med hästen ;) Kan vara ett tecken på koncentration på uppgiften dock ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fluffig och flottser han ut, din häst.

Och sedan när man väl minns att filma sig, så ska man hålla sig i bild också. Jag har mycket film med bara maglehultsk natur och fågelsång:)

/U

Nypan sa...

Ang filmsnuttar så beror det lite på vad det är för format på originalfilmen. Vi kan titta på det någon dag.

Kram
\Anette

Maria sa...

Han ä bra snygg din häst!

Mvh Maria