lördag, juni 20, 2009


Halv fem i morse vaknade jag med ett ryck av att det ringde på dörren. Smilla skällde som en vettvilling och jag raglade ner för trappan . Utanför stod en ung kvinna som undrade om det var våra hästar som var på rymmen. Som tur var såg jag dem i ögonvrån så jag slapp paniken ;) kommer nästan inte ihåg när det hände mig senast Tacksam , tacksam..

Hon ringde polisen och jag begav mig ut på en tur för att se om jag kunde hitta dem. Såg varken folk eller fä och eftersom polisen var inkopplad for jag hem igen. Hoppas det ordnade sig. Det är många som har sommarhästar på bete nu, kanske var det några av dem.

Inte ett enda hästfoto har jag tagit :( men snart så. Oj nu börjar det åska , av med datorn..

2 kommentarer:

Anita sa...

Underbar bild av två i harmoniskt samspråk.

Elisabeth sa...

Ja det där blir nog fint även framöver :)