torsdag, juni 11, 2009


Nystädat! Nu åker jag och köper presenter till imorgon :)

Tömkörde Dorado en stund. Nu är han rädd för staketet , hörnet mot kullen och hörnet vid grinden ;)
Satte en tunna i varje hörn och körde emellan. Godis på tunnorna. Blev väl lite bättre men inte bra.
Mitt fel alltihop, hade glömt att slå av strömmen en dag och han fick en stöt :( Mycket onödigt för en känslig häst. Det tar lång tid att bygga upp förtroende, kort stund att förlora det. Bara att tänka How interesting och fortsätta träna eller...

Imorgon ska jag träna annat innan tömkörningen så får jag se om det går bättre.

4 kommentarer:

Eva Östman sa...

Så fint - det riktigt glänser ju! :-)

Elisabeth sa...

:) Till och med gardinerna är tvättade. Tre av dem föll i bitar i tvätten, de syddes ju-90. Tvättade några gånger ;)
Två av köksfönstren får vara utan gardiner, utsikten mot stallet duger bra. Har ju gett bort min symaskin så det blir nog inga nya.

Jenny sa...

Visst är känslan av nystädat underbar?! :)

Elisabeth sa...

Ja den är det, konstigt bara att man glömmer mellan gångerna och har svårt att komma igång :)