tisdag, juni 09, 2009



Pigga blommor!

4 kommentarer:

Anita sa...

Kan inte se mig mätt ... dom är ju så fiina... som Taube sjöng.

Elisabeth sa...

Nu har jag planterat dina små sötnosar i en kruka och ser framför mig hur det blir senare i sommar :)

Ida sa...

Så många vackra bilder i bloggen. Vad mörk han blivit Dorado, han ser så fin ut.. och angående vikten (hans) så får du väl ge dig ut i Tunaskogarna och galoppera lite så försvinner det nog! ;)

Angående politiken som förs just nu blir jag bara så ARG, och nästan sugen att ge mig in i den djungeln igen... men så blir det inte. Man kan INTE spara på barnen, det bara är så. *%&¤#(/#&*
Bra bild, om hinken och elden...

Elisabeth sa...

Du har min röst den dag du bestämmer dig för att hoppa på :)

Lustigt med färgen, ska bli spännande att se vad som händer under sommaren.