söndag, juni 07, 2009




Dorado och jag kom iväg till Grönängen idag. Kors i taket, trots att jag la mig rekordsent igår. Kör ju med Kinesiska tider annars. Helst i säng före nio och upp tidigt ;)

Trevligt, trevligt på Grönängen. Dorado uppförde sig bra tycker jag även om det behövs mycket miljöträning än innan vi kan säga oss vara ett riktigt Parelliekipage. Prövade lite Stick to me liberty. Han stack iväg då och då men kom tillbaka i trav så det var okey. Det fungerar inte så bra att vara i liten corall, upptäckte att han spänner sig då så vi försöker i padock istället.
Hans brud Jasmine stod i hagen bredvid och såg lockande ut så man får väl förstå honom också :)

Var på Massproduktions 30 års jubileum igår. Marble spelade så det ville vi inte missa. Rockmormor klädde sig i de vanliga svarta kläderna och satte i öronproppar. Intressant kväll :)

1 kommentar:

Ingela sa...

Kinesiska tider är bra.

Öronproppar är bra

såna glömde jag när jag var på bruce springsteen i helgen, mindre bra - att vara utan alltså ;o)
gjorde några av servetter, alltid nåt ...