torsdag, augusti 21, 2008


Savvy Times hade kommit när jag var borta, kul. Den tidningen har blivit lite som Amelia, Linda på framsidan varje gång :) inte Amelia då.

Det regnar nu också, otroligt. Det är så halt att det är olämpligt att göra Hill Therapy och det har det varit länge nu.
Känns som om det blir lite gjort , en aning otillfredsställande.Fast det är klart ,jobb finns det så det räcker, med annat.

Det är lekdagar i Håsjö i helgen, tveksamt om min finka blir klar . Vi får se , annars åker jag väl hästlös då.Det hade det varit bra för Dorado och mig att få mer rutin på såna saker. Han känns ju lite osäker i nya situationer än så länge men vänjer sig snabbt . Det gäller att utmana oss lite men det har varit mindre av det ett tag.

Nu har han upptäckt att om han sätter upp två hovar på någonting, tex en lastpall så tycker jag att han är duktig så nu spanar han efter något att ställa sig på men bara två hovar än så länge :)

I kväll har Birminghamgänget träff, roligt att få träffa dem och höra lite hur det var.

Ser ni vad Rosa hade med sig hem från B UK. Det ni..

Inga kommentarer: