tisdag, augusti 05, 2008


I mitt höförråd bor det svalor. Igår är jag skulle ta ner hötjugan( heter det så? ) för att ta ner en höbal så satt det en svalunge på den. Jag blev jätterädd :) Ikväll har jag suttit och tittat på himlen och sett hur de tränar sig att flyga , svalorna alltså. Snart börjar Morden i Midsomer, konstiga nöjen egentligen.

För mitt minnes skull:

# 2x5 min Hilltherapy, denna gång med lasso. Roligare.
# Galopp stopp vid två koner.
# Ge efter för tryck på bakbenen. Blev introvert.
# Lite början till Longreining. Jätteduktig!
# Mitt ben skrutt.


# Storasyster andra gången Hilltheraphy. Mer okey med det idag eftersom jag börjat med lite grundläggande övningar först. Att man inte fattar det på en gång.

California Swede vill sälja sin mans biljetter till Birmingham.En viss dragningskraft uppstod.

Tänk att jag har en liten flock :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ses på NEC då ;-)

Elisabeth sa...

Har funderat under natten och stannar hemma :)