lördag, augusti 02, 2008


Det har blivit svårare att komma åt den här bloggen ialla fall för mig :) Vet inte varför kanske för många bloggar på servern.

Var ute och körde HillT 2x5 plus 5 vila. Skrev fel förra gången 5x5 , Åsa trodde jag hade något eget system. Lösa skor... det var länge sedan jag behövde bekymra mig om såna.Har ju haft barfota ett tag. Usch vilket oroande ljud. Som tur är hade vi avtalat att höras den 4 augusti PerOla och jag angående skoning.

Övade lite vända igenom volten och backa för Drivinggame på bogarna som förberedelse för backning utan tyglar från ryggen. Sen hade vi en klistund, det är gott om insekter. Bra Friendlygame och Dorado älskar verkligen att bli kliad.

Var in på Dalpraktikens fotosida och där var hon, hästen utan jämförelse än så länge, Zapatera. Nu fick jag dåligt samvete, Dorado är underbar han också, som en lillebror till henne.

Inga kommentarer: