fredag, augusti 15, 2008



Då är man hemma igen och försöker komma igång med lite träning igen. Dorado börjar trivas riktigt bra i stallkammaren nu. Han har känt sig lite klaustrofobisk hittills men idag var han avslappnad och verkade trivas. Vi backade ut tre gånger och det gick bra.

Tränade på marken först och nu följer vi mönstren i "Patterns" som Rosa hade med sig från Birmingham. Har förståss gjort en del tidigare men nu ska vi kolla grunden ordentligt och försöka komma framåt.

Red sen Freestyle , Level 1 och Level 2 mönster. Hoppas på att vi får vara friska båda två så ska jag försöka vara riktigt flitig och fylla i mina träningar på "charten " som följde med i "pizzakartongerna":)

Min höft känns fortfarande lite sned men det kändes ändå rätt okey att rida. Det tackar jag för. Måste komma igång med yogan snarast.

Fick nytt jobb idag, på Alnön. Kan bli bra. Åker till Gålsjö bruk på måndag för att lära känna mina nya kompisar :)

Inga kommentarer: