lördag, december 01, 2007






Så har jag då lärt mig Scanna. Damerna på Parelliträffen utstötte lämpliga entusiastiska läten när bilderna kom fram. Man måste ha lite god vilja för att urskilja personer och hästar.. Jag såg bilderna själv för första gången i torsdags. Så... PROUDLEY PRESENTS PAT PARELLI, LINDA PARELLI, ROSA WOXLIN MED BUGGE, ELISABETH N HARSTRÖM MED ZAPATERA in Stockholm Stäket. Long time ago.... (Hoppsan scanningsfärdigheten var tydligen inte fullständig, orkar inte göra om just nu :) Just ja det var ju det där med fotograf, jag tror det är Annalena Ödmark som tog med Rosas kamera.

9 kommentarer:

Anonym sa...

coolt är det verkligen Z ? Det är du som rider?
Roligt när man kan få in gamla i cybervärlden.

Anonym sa...

OPS! "bilder" skulle vara med där också efter gamla =))

Elisabeth sa...

Nej det är Linda Parelli som rider Z, betydligt coolare :) Senare samma år köpte Parellis Nova och River. Såklart vill jag få det till att hon inspirerades av Z. Pat sa att jag skulle passa mig så hon inte tog med Z hem. Zapatera kunde fått det betydligt sämre än så :)

Anonym sa...

kan jag sno och lägga under PNH-knappen sen ?
När var det här? Vet att du sagt det men jag kommer bara ihåg 5 min tillbaka som vanligt......

Har också bullar på jäsning och hinner lite cyber emellan =))

Den bilden kan du lägga in i din level 3 sen =)

Anonym sa...

det har blivit lite annorlunda när man svarar nu därför blev det anonym..../åsa

Elisabeth sa...

Long time passing... 97 otroligt, men du ser väl så ung och fräsch Pat ser ut. Det var ju den enda skarpa bilden, vi andra passerar mer obemärkta.

Anonym sa...

Hejsan, Oj vad Häfftigt att Linda rider z och att du och rosa har täffat dom =))
Jätte fin blogg och bilder, Alltid roligt att gå in och kolla :D
ha det bra / Lina

Ingela sa...

hittade en gammal sak, är det Almare Stäöet norr om stockholm?
Där är vi och har hästkurser, ska dit i oktober ;o)

Elisabeth sa...

Ja det är Almare Stäket, den allra första Parellikursen i Sverige var där :) Roligt att du ska dit, det är fint där.