måndag, december 31, 2007


Nu är hästarna instängda. De är inte nöjda. Det var förenat med livsfara att ta av Zapatera bootsen och försöka få ut fåren och in hästarna :) smällandet hade börjat och de små grå tror att de ska skjutas.
Nu är det dags för mig att förvandla mig inför kvällen. Eftersom det inte räcker bara med parfym så hoppas jag att ett under skett och nåt flådigt hänger där uppe. Eller kanske typ Disney att mössen snor ihop en klänning. Hade Kari varit hemma hade hon säkert gjort det. Att jag inte kan planera i tid kan man tycka fast å andra sidan blir det billigare och inte har jag oroat mig i förväg heller. Det blir säkert trevligt och dessutom på gångavstånd. Kanske till och med att jag kan spana in stallet från deras köksfönster. Bäst att ta med en kikare, mina ögon är inte mörkerseende längre.

Inga kommentarer: