torsdag, december 06, 2007



Idag har jag gjort en investering. Mycket pengar men en sjukskrivning kostar mycket den också :) Har halkat omkring några dagar och när jag idag hörde att en person brutit båda armarna och slagit i huvudet slog jag till. Det var på Cinas blogg jag såg dom "DUBBSKORNA" efter att ha dragit tre skottkärror och hämtat posten bå blankisen kan jag konstatera att de håller vad de lovar Hurra !! Nu får ridbyxorna vänta ännu en tid men det passar nog bäst med overall några månader till i alla fall.

2 kommentarer:

Cina sa...

Haha, nu har jag fått så många att köpa de här skorna, så jag borde få provision!
Mina vintrar är räddade, hoppas du blir lika nöjd.

Elisabeth sa...

Jag är mycket nöjd kan inte tänka mig annat på fötterna. Går som på barmark på isen. Tack för tipset!!