söndag, december 16, 2007

Red med barbackapaden för femte dagen idag. Kände mig rätt säker från början men så började ponnyerna härja och Zapatera blev pigg hon också och då var jag inte lika kaxig längre. Påbörjade projekt "Klöverlöv" . Kom ihåg att Urs Heer sa att han brukade göra såna i snön. Efter en stund stannade jag till och filmade istället. Storasyster var helvild. Hon var ännu vildare när jag och Zapatera rörde oss men då vågade jag inte filma. Har lite överlevnadskänsla än så länge. Lilla syster sökte skydd hos oss och jag var rädd att Z skulle göra nåt oväntat medans jag koncentrerade mig på kameran. Det är ju det där med att focus ger feel och feel ger timing och timing ger balance.. Focus i kameran är inte samma sak.( Att ha två unga hästar är bra märker jag , de leker mycket. Zapatera och fåren håller sig lite vid sidan om.)

Inga kommentarer: