lördag, september 08, 2012



Små saker som kommer fram när jag städar. Har inte slutat med århundradets städning ännu. Går igenom minsta låda och hörn. Inte så likt mig men så skönt. Tänkte mig att göra likadant med stallet när det är klart här inne. Har inte plockat ett enda blåbär det känns inte bra men tiden räcker inte till eller så är planeringen inte optimal.

Vinden tar i och det kommer en och annan skur idag också. Gossen har tappat en sko igen men bak denna gång så det gör mindre. Kan träna ändå. Det är sankt som sjutton längst ner i hagen efter alla oväder och han är väl inte särskilt försiktig av sig heller. Lite besvärligt att ordna tid för att få på skon bara. Lillasyster se inte bra ut om fötterna hon heller, måste få hjälp snart. Eftersom jag fortfarande håller på att tömma lösdriften ser det inte så välskött nu med tappskor och dålig bädd.. 'Det blir bättre :)

Skrev inte det tror jag men Angelica som har longreininglektionerna går instruktörsutbildningen med Piet Bakker. Man har allt lite tur att ha henne här. Kitty har ordnat söndagsträningarna och Anita ställer upp med Grönängen så man har inget att klaga på.

Inga kommentarer: