lördag, september 22, 2012


Men så roligt! Nu kan ni gå in på Evas blogg och beställa två av hennes böcker. Jag har läst den ena "Hästviskaren"och ser fram emot fortsättningen.
Eva, jag vill köpa "Tillbaka hem", tar du den med till kursen nästa helg?  Egen webbutik här  http://www.bokbutikenpegasus.se/

Nästa helg har jag anmält mig som fotfolk till True Connectionkursen med Rebecca Harris. Elisabeth Blomgren ordnar i Sandviken. Hoppas på bra väder men tar med hela vinterutrustningen för säkerhets skull. Förväntar mig en trevlig helg med många härliga hästmänniskor från när och fjärran. Härliga hästar också förstås men det är det ju alltid :)

1 kommentar:

Nypan sa...

Haha..
Har precis beställt bägge böckerna av Eva, jättespännande.
Jag hade ingen aning om att hon skrev böcker. :D

Kram