lördag, september 08, 2012



Det var ganska lätt att lära Dorado att stegra på kommando eftersom han är lätt fram när han blir upphetsad. Lustig blandning för han är framtung när han är cool ;) I alla fall så har jag inte låtit honom stegra så mycket eftersom han går upp högt och blir lite skrämmande om han tar till det utan att jag bett honom. Lekte lite liberty mellan skurarna och fick för mig att ge honom signalen och han gick rätt upp. Han fick en godis och sen kunde vi göra annat utan att han försökte igen. Tydligen har vi kommit ett snäpp till nu :) I alla fall idag.

Gammal bild i repris eftersom jag inte fotade idag. Kom på nu att det ska jag pröva att göra när jag står framför honom :) Så där blank är han inte heller. Vinterpälsen börjar komma och det myckna lerrullandet sätter sina spår.

Inga kommentarer: