fredag, april 20, 2012


Som jag skrivit tidigare så har jag börjat gå igenom Parellis Level 1 och 2 för att kolla eventuella hål i Dorados foundation. Det var i alla fall den ursprungliga planen men upptäckte att det är mina hål som behöver täppas till.

Tex i cirklinggame märkte jag att jag inte tar bak min fot till klockan fyra i höger sänd utan bara till två tre. När jag har honom i lina går det bra ändå men Liberty på större område har han många gånger inte verkat förstå vad jag menar och jag har inte begripit något utan tyckt att vadå jag gör ju likadant ;) Det har jag ju gjort men faktiskt stoppat upp honom med höften. Han har gått rakt fram i stället för runt mig.

Att hålla sticken med öppen hand för att den inte ska guppa på ryggen på honom är en annan detalj som jag glömt bort.

Man ska inte knycka bilder kanske men mina vandrar på nätet ser jag ibland och inte mig emot. Lånar den här för att den här grinden är rena drömmen :)

Inga kommentarer: