onsdag, april 18, 2012


Morgonen i Tunbyn från köksfönstret. Bad att få låna Bs bil med vinterdäck. Behövdes här ute men närmare stan minskade täcket.
De soliga bilderna är från 18.30 i kväll. Helt otroligt skönt, kändes välbehövligt. Några varmgrader nu så kanske planen är tinad till i morgon kväll. Ponnyerna vill ha bort päls så nu har jag hår ända in på kroppen. Lillasyster har verkligen förändrat sig till det bättre, hon är visserligen lika pigg på att smita in överallt men annars så är hon mycket trevlig för det mesta.

3 kommentarer:

Anna Hovskägg sa...

Ååh, det är alltid så sagoligt vackert hos dej!
I alla fall enligt bilderna ;)

Du har 11 frågor till dig på min blogg.
Kram!

Elisabeth sa...

Jag väljer som sagt mina bilder noga :) Det är ganska så smutsigt och grått här just nu men man passar ju på när solen tittar fram och väljer vinkeln där inget olämpligt syns :)

Elisabeth sa...

Oj ska titta lite närmare på frågorna i helgen och se om jag hinner svara..