onsdag, januari 25, 2012


Livet kickstartade med första yogapasset igår. Tisdagar och fredagar och förhoppningsvis några "egna" pass ska få mig på banan. Lite skidåkning och frisk luft på det så..

Det är kallt här nu. Jag har en klar tendens att överutfodra hästarna så fort det blir kallare. De ska säkert ha lite mer men jag ger för mycket.

Eftersom jag börjar vakna upp lite ur idet så har jag börjat göra saker som bara legat här ett tag. En och annan får ett paket idag som väntat på köksbordet en tid och jag känner mig lättare.
Livet är roligare när man är igång men lite vila då och då behövs kanske. Ett och annat lär man sig av TVn också fast mest Pompekunskaper, lösryckta detaljer här och där men roligt det också.

Länken till fler Yogadoggar :) www.dogcentral.info/yoga-dogs/

Inga kommentarer: