lördag, januari 07, 2012


Det blev inget fotande idag trots sol. "MirakelMartin" fick ge mig en behandling och när jag kom hem hade solen försvunnit bakom berget. Nu har vi kallt så den snö som kommit ligger kvar. Så skönt!

Det var några som åkte pulka på åkern idag och Lillasystern blev nyfiken och rymde dit. När jag kom ut så travade hon emot mig och liksom sa att rädda mig, jag vet inte hur jag ska komma in i hagen igen. Hon travade bredvid mig till grinden och slank in när jag öppnade på glänt. Smart häst.

Fotot från förra vintern tror jag. Lillasyster i alla fall.

2 kommentarer:

Marion Princic sa...

klart är hon smart hon är ju milva´s "lilla sysster" lika som bär är dem :))

ingela sa...

Härligt, så kul när de är så. =)

Ja tyvärr har kidet "försvunnit", så tråkigt. Även om hon har en flock så är det ju inte samma sak som att ha nån av "sina egna" .... Hon ligger och vilar mitt i hagen med hästarna och är nog rätt trygg och tillfreds iallafall. På morgnarna går hon runt om stallet och undrar när de ska komma ut nån gång ;o)