söndag, januari 15, 2012





Grått, grått och grått kan man säga om söndagsvädret. Skull kunna gå i ide och titta fram i februari om det gick. Har haft den här känslan förr och vet att den går över ;) Känner mig som Bambi på bilden..

B har varit borta så jag har haft Smilla på heltid så att säga och eftersom jag inte vill lämna henne ensam så blir det inget hästande. Evig tur att vi har lösdrift såna här perioder egentligen, de verkar roa sig själva ganska bra djuren här utanför.
Bild, Roland Perssons ”Bambi”  

1 kommentar:

Ingela sa...

Idag var det skööönt, god lust att lämna mina ute i natt ;o) men hinner nog ändra mig till kvällen, hihi ;o) de vill ju in och sussa på torr bädd, åtminstone en stund :o) När man inte har vindskydd ute. Men de ska få va ute lääääänge iallafall, igår nattade vi kl. 23, det är så härligt att kunna göra det =) Ha en bra dag! Vi ska motionera mufflan, hon har hull så hon ser inte ut som ett vilt djur ;o) Hon har det bästa av två världar, frihet att gå som hon vill in och ut, men det hon behöver serverat hihi och lite sällskap, som får kompensera att hon inte har sina egna ....