söndag, januari 08, 2012



Det snöade en stund idag, så vackert. I morgon jobb, ser fram emot det :)  Det enda som oroar mig lite är hur jag ska lösa det med Smilla när B måste resa i jobbet. Bästa Rosa brukar hjälpa mig men denna gång går det inte. Har dock lite planer som E hjälper mig med så det blir kanske rapport i veckan.

Försöker spara pengar och vara praktisk så jag har bestämt att maten ska lagas av det som finns i frys och skåp. Bra att tömma och städa också förutom sparsamhet. Hundens rehab och snart höinköp,  det kostar på att ha djur ibland.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Härliga rätter som pizza på julskinka och julost, skink och ostpaj, crouque monsieur, pasta med skinkstrimlor, riven ost, äggula och parmesan. Jag är en restkockare varje jullov:)

annica sa...

Skåprensning är bra! Riktigt gott brukar det kunna bli av ovanliga smakkombinationer :)