fredag, december 10, 2010



Nu har jag en annan fantastisk häst i mitt liv :) Tacksam för det!  Vi har det mycket frostigt här minsann. Blir allt mindre lätt för pojken att hålla sig lugn, antagligen känner han sig bra nu. Hoppas att skadan är tillräckligt hållbar nu för att hålla för utbrotten. Han inbjuder till lek när jag försöker utföra det vanliga rutinarbetet.

"Det här är en dag full av möjligheter, var positiv, gör något aktivt och konfrontera ev problem som har bekymrat dig på sistone. Om du vill komma i form fysiskt är det kanske dags att anlita en tränare eller träna något. Om du behöver avsluta ett projekt, skaffa experthjälp för att kunna lämna ifrån dig ett förstklassigt arbete. Nyckelordet är handling."

Detta kommer från Ingelas blogg. Precis vad jag behövde läsa. Har massor att göra men gör just inget men satte lite fart när jag läste det det där :)

4 kommentarer:

Ingela sa...

=)

ja, idag är det handling som gäller, dubbelt upp, både aktivt och i inköpsbemärkelse ;o) har shoppat ny bil :-o
precis som rosas så höll den inte längre knakelibrak och läckage ;o)

Elisabeth sa...

Fantastiskt det kallar jag aktivitet :) Som du ser lånade jag det du skrev för att påminna mig resten av dagen..

Ingela sa...

Finfint! åh jag fick ett ryck och hittade en mass agamla bilder.... som ge renegri, ridupplevelser på irland, skottland och egypten .... + ridskoletävling på näset .... en bild på hästen Pony som jag hittade på en blogg som fortfarande är aktiv! 27 år, hittade den via din blogg till jennys blogg som hade länk till pony, trodde inte det var sant. Sa i somras jag lovade henne hitta några gamla bilder på hennes häst, som jag alltså red hopptävling på typ 95 .... :-o och då var han "gammal" , då alltså, dvs 12, rutinerad menar jag , bättre ord
nu blev det av , hihi ;o) ska leta upp hennes blogg igen och kolla
läget och skanna bilder sen

i sa...

haha syftning, på en blogg som fortfarande är aktiv, nåja ....