lördag, december 11, 2010



 Nobelfest i kväll vad ska man sätta på sig och vad ska man äta ?   Kanske äter man detta, behöver ju inte vara äkta löjrom kanske ;)  http://www.alltommat.se/nyar/lyxiga-snacks-till-nobelkvallen-1.48876

Gjorde de där små snacksen igår kväll. De var riktigt goda. Kalsongerna hade jag på mig som vanligt. Frågade B om han blev less på att ständigt se mig i dem. Han sa att han inte ens märkt att jag brukar ha dem. Hmm.. en tolkningsfråga :)
Såg en stund på Nobelfesten och på första delen av Idol, sen kom John Blund. Pensionärstider skulle jag kallat det förut men har ändrat mig. Försökte betala höleveransen tidigt en morgon hos den pensionerade höbonden men han sov så det har nog ändrat sig. Dagen pensionärer sover kanske på morgonen och ser på filmer på nätterna ;)

På hästfronten intet nytt, vilket är positivt :)

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Ja dessa långkalsonger, underbara! <3
Ja, vem orkar hålla sig vaken till andra delen av Idol, lyckades dock denna gång, men det var nog den enda oxå. Är lika förvånad varje gång jag jobbar natt att jag faktiskt klarar att vara vaken då...
Ser fram emot bilder på dig och din vackra springare i galopp på snötäckta vidder. :)

Elisabeth sa...

:)) Tur för oss andra att några faktiskt orkar vara vaken på nätterna ibland. Körde taxi på nätterna i forntiden men mådde illa så förbaskat ;)