torsdag, december 30, 2010




 "What is your heart’s calling?

If you had only five years left to live—what would you do?

What is the cost for you in your life when you don’t take chances?

The way of the horse is not logical and linear—it engages the heart, ones instinct and intuition, and the unknown. Access your inner wild horse and make the choices that will help you to feel the freedom!"

Warmly,
Kathy Pike


http://coachingwithhorses.com/blog/  

Den här bloggen är den jag letat efter. Den kommer att göra skillnad i mitt liv.

En sån där mugg vill jag ha också , nu :) Någon hade lagt bilden på mitt skrivbord så jag vet tyvärr inte var den kommer ifrån. Nu vet jag,

Ange-line Tetrault's Hidden Animal Teacup

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Det verkar vara en spännande läsning. Hon har dessutom bild på sig och två hästar, varav den ena är märkligt lik Manno. Till och med de långa öronen. Sånt gör mig alltid intresserad.

: )

Elisabeth sa...

Det förstår jag :)