onsdag, december 22, 2010


Två av fyra människor är pigga här i huset och så alla djur då. Ganska bra statistik :) Judith-Elisabeth har fått aptiten tillbaka och chillar i morgonrock.
Känns rätt bra nu trots förkylning och mini K-sjuka. Vill inte skriva ut namnet någon kan må illa;) Minnen sitter kvar i kroppen.

Känner för att ringa och prata med folk nu när jag har en dag hemma och just inte orkar något men eftersom jag börjar hosta då så får jag låta bli. Roligt att fota är det när söta motiv finns inom bekvämt fotoavstånd så det kan jag alltid syssla med.

Som ni förstår är det inte mycket till julförberedelser ännu. Får se imorgon. Fast förresten, B har skaffat en gran, han sa själv att den såg ut som en vägruska :) Ligger en del i det men bättre än i fjol då vi hade en som luktade kattkiss. Den var tjusig som en Disneygran men åkte ut på juldagen om jag minns rätt..

2 kommentarer:

Åsa Dalpraktiken sa...

Nux Vomica

Elisabeth sa...

Tack! :)