söndag, juli 13, 2008







Nu har vi kommit tillrätta lite hemma igen. Hästarna är ihopsläppta och ve vad de lever rullan i hagen. Kanske är det nyttigt att leka och busa men jag har hjärtat i halsgropen då och då.
Själv har jag ägnat mig åt att städa , tvätta och mocka. Vi fick fiskegäster ikväll så det fick lite fart på mig. Bra så drar man inte ut på sånt och kan börja med mer hästrelaterade saker igen.
Jag måste medge att det är väl spännande med en ny häst ibland, han är ju betydligt lekfullare och oroligare och för mig oförutsägbarare ännu så länge. Tur att man lärt sig ett system för att träna hästar det gör det lättare i alla fall. Har tittat igenom Parellis gamla Level 1 för att se vilka " hål" jag behöver täppa till. En hel del :)

Bilderna från hästsemestern. En del har Åsa på Dalpraktiken tagit.

Inga kommentarer: