tisdag, juli 29, 2008


Min fotograferingsförmåga har gått i stå. Antingen missar jag motivet eller så får jag solen i kameran. Stängde upp fåren här uppe och tog ned godismaten till hästarna i hagen för första gången. Alla tre såg förskräckta ut över att det stod någonting ovanligt därnere. Dorado flög omkring och spände upp sig. Lustiga är de små djuren.

Min gamla höft har börjat spöka igen, om jag vore en häst skulle jag antagligen vara en gammal travhäst som kunde glimta till ibland men ofta var halt och lytt. Behövdes en snäll ägare där. Inledde därför inspirerad av Åsa på Dalpraktiken "Hilltheraphy" för Dorado. Vi började med 2 minuter i varje varv :) och två minuters vila emellan. Han är ju inte så van vid kuperad och lite knölig terräng. Själv kan jag ju stå tämligen still och det är det enda som passar riktigt bra nu. Har inlett en Boswelliaperiod och hoppas på snar förbättring.

Inga kommentarer: