tisdag, maj 20, 2014




Nu har den kommit den första stora otäcka bromsen. Vi klarade att träna i alla fall hästen och jag. Kanske har vi blivit mer tåliga eller kanske mer fokuserade. Bra i alla fall, det ger hopp.

Hopp också att när jag satte mig i sadeln så är jag inte alls lika sned i höften. Sned men mycket mindre än på många år. Släppa ned låren kunde jag också. Drömma går ju. Ska beställa en behandlingstid i veckan. Man får hoppas att det blev någon löneförhöjning, det visar sig i morgon. Så man kan betala menar jag..

Känns redan länge sedan vi var i Spanien. I Bilbao var det utställning med Yoko Ono. Retrospektiv.  Tyckte nog att affischerna som satt utspridda i staden var det häftigaste. För att inte tala om bron i bakgrunden. Santiago Calatrava och av honom såg man avtryck lite varstans. Stiligt!

Inga kommentarer: