onsdag, maj 07, 2014



I helgen försökte Dorado lägga sig ned med sadeln på  ;) Lite ponnyaktig. Tror att han kände behov av att rulla av sig adrenalin som han samlat på sig i den ganska stökiga miljön. Det var ett femtiotal islänningar som var på Timrå ridstadion för att tävla. Det kändes i luften för mig också. Tur för oss att vi inte sysslar med sådant.. skulle vara mindre lätt för oss två känsliga själar..

Lyckades träna en stund i kväll också. Det blev fjärde tillfället om man räknar med kursen. Det går framåt dvs jag förstår lite mer för varje dag. Har börjat föra dagbok över tränandet och ska nu vara noga med att verkligen göra den akademiska grunträningen och inte börja pröva på "roligare" saker som kan vara lite likt mig. Hade ett coachsamtal med Lena på telefon och det kändes bra. Ska föreslå att vi träffas i slutet av maj för lite livecoaching i Lögdötrakten :) Lögdö i vårskrud är bara det värt resan.

Har planerat sommaren i kväll också. Inte heller det så likt mig att vara ute i någorlunda tid men man lär sig.. B och jag kommer att gå omlott hela juli men juni och augusti ser lugnare ut så vi kan träffas och jobba här hemma. Växthus på gång. Odling nästa sommar.

Inga kommentarer: